Пневмопідвіска – один з різновидів підвісок автомобіля. Нині її встановлюють і позашляховики, і легкові автомобілі, і навіть на фургони. Особливість цієї системи полягає в тому, що автомобіліст самостійно може регулювати оптимальну висоту дорожнього просвіту (кліренсу) авто, підлаштовуючись під особливості та умови дорожнього покриття та завантаженість машини.
Пневматична підвіска може бути встановлена ще на заводі, де випускався автомобіль, або монтуватися на машину додатково за бажанням власника. Це оптимальне рішення підвищення ходових якостей транспортного засобу та гарний спосіб зробити керування ним ефективнішим.
Ремонт компонентів пневмопідвіски специфічний і може проводитися тільки фахівцем за наявності потрібних запчастин та ремкомплекту.
Особливості експлуатації пневмопідвіски
Основна перевага представленого типу автомобільної підвіски полягає у зручності транспортування вантажів. Спочатку пневматичне обладнання ставилося тільки на задню вісь, однак у наш час майстри часто встановлюють його та спереду. Це дозволяє в рази підвищити керованість та стійкість авто за будь-яких навантажень. Машину можна підлаштувати під різні умови та стан дороги.
Звичайно, експлуатація пневмопідвіски має й деякі недоліки:
- Якщо система відкрита, вона швидко забруднюється, тому експерти радять під час миття авто промивати та балони заодно.
- Опущення хоч однієї ресори (якщо вони передбачені в конструкції) може призвести до серйозних пошкоджень компресора та дуже дорогого ремонту.
Правильна експлуатація підвіски передбачає регулярне техобслуговування та постійний контроль за станом обладнання. У разі виявлення поломок, слід одразу звернутися до фахівців в автосервіс, для встановлення причини та заміни деталей.
У чому причина несправності компонентів підвіски?
Ремонт пневматичної підвіски полягає в тому, щоб відновити її складові до стану близького до нового. Причин для проведення ремонтних робіт багато, але найчастіше вони потрібні, коли:
- розгерметизувалась система внаслідок поломки;
- вийшов з ладу компресор, клапани або датчики;
- почалися проблеми з гідравлікою;
- відбулися інші механічні пошкодження.
За досвідом фахівців та автолюбителів найшвидше зношуються пневмобалони. Вони постійно схильні як до внутрішніх, так і до зовнішніх навантажень, що сприяє більш швидкій втраті функціональних властивостей. Найчастіше балон доводиться замінювати на новий. Але в деяких випадках можлива реставрація.
Особливості проведення ремонту пневмопідвіски
Процес ремонту пневматичної підвіски має свою специфіку, тому займатися цим питанням має спеціаліст. Він зможе правильно підібрати потрібні запчастини та ремкомплект та провести всі необхідні маніпуляції.
Процес реставрації можна розділити на такі етапи:
- професійна діагностика та візуальний огляд усієї системи;
- зняття та обслуговування деталей, які цього вимагають;
- заміна функціональних елементів системи, які не підлягають відновленню;
- перевірка та тестування автомобіля після проведення ремонтних робіт.
Важливо проводити цю процедуру у перевірених автосервісах, де є кваліфіковані майстри та інструмент. Якщо вас цікавлять комплектуючі для пневмопідвіски або її обслуговування, ви можете звернутися до компанії Pnevmax. Ми займаємося реставрацією пневмостійок та відновленням пневмоподушок понад десять років та маємо мережу магазинів по всій території України. Будемо дуже раді допомогти.